music

Monday 26 November 2012

0
Komen

cerita aku,kau dengar okeyh?

asalammualaikum,
aku nk citer ni..dulu aku aku ni adalah juga rapat ngn ustazah ..
ustazah kot...tapi otak aku ni dulu lembap sikit ...tapi sekarang da laju eceh3..
dulu  dorang kata ustazah tu rapat ngn aku tpi aku kata manade mcm biasa je...
aku rasa langsung xrpt... dulu dia kenal aku masa aku bru masuk ..dia rpt gila
babeng ngn aku...dia suka sngd puji aku... mkin lama makin rapat hbis je drjh2...
dia dah x ajar aku sumpah aku ada perasaan sedih time tuh... tpi bila jumpa aku..
mesti dia ingd nma aku hbis je sekolah akak aku suka amik aku lmbt ...
so time tu lak ujan n kitaorng xde kereta just naik motor ..aku tunggu sorang2 je...
sumpah takut time tu aku tunggu at padang...hujan dah terlampau lebat kelam kabut aku lari dekat taman permainan tu ada terowong kecik so aku masuk... pstu lepas ujan berhenti aku nmpk kak aku...aku panggil dia tak dengar aku kejar dia smpi kat sekolah pstu aku jerit nma kak aku kuat2  pstu dia xdengar pstu aku mencangkong nngis... pstu ustazah tu nampak dia kata heii ! tuh haziqah kan?!  pstu ustazah  lain nampak dia pnggil kak aku kuat2 dia dgar... lepas je setahun aku drjh 4 dia tak ajar dia jumpa aku balik masa darjah 5 mcm tak percaya..dia ajar aku time2 aku cm dewasa sikit suka mengelamun haha... tpi tk selalu.. dia bukak lagu dia suruh aku hayati tpi kawan aku asik cocok2 aku...sejak tuh ustazah suh kitaorng tukar tmpt ngn laki :'( stu kelas kena...yg aku pelik sngd ustazah ni suka sngd tgk aku dengan sorng budk lki ni...sbb kitaorng suka gduh...pstu ustazah tuh tukar kan tempat aku dengan dia ya allah geram je aku time tu... ustazah tu kata jgn la gaduh nnty suka2 mcm mne? aku kata x nk laaa... tpi yg best laa...aku ingd kenngan aku ngn dia rebut2 lngsir,gaduh2,bila dia sedih aku lak yg nk nngis haha....lwknnya! k mls nk citer psl budak lki tuh...duduk ngn dia huru 2 jee... tpi ustazah tu suka sngd puji aku.. huhu smpi aku seronok betul beljr ngn dia... ada satu hri tu dia tnya stu kelas soalan apatah semua xpat jwp... stu kelas kena rotan semua takut main tolak2... pstu aku kata kat hty aku x pe la aku first ,akuredha salah aku juga tak dengar  ustazah tu terpnjt gila aku kena dia kata haziqah awak baik saya syg awak tak smpi hty nk pukul tpi aku hulur tngn sebab aku rasa tk adil kalau aku tak kena n aku hulur tngn ya allah! betul2 time 2 mcm nk nngis dia pukul pelahan gila tangan aku tak rse sakit... bnyk lgi kenangan aku ngn ustazah tu tpi malas nk citer panjang lebar... pstu hari terakhir aku jumpa dia rasa nk nngis sebab aku nk pindah... dia tnya aku mcm3 soalan ..mcm nknngis pon ade tpi nk wat macam ner da takdirkan..terimalah..n masa masuk sekolah thun bru dia pun da ade anak murid yg lebih baik dri aku alhamdulilah.. ;)  okeyh la bye ni je aku nk citer sedih lak nk citer..

SUKA?LIKE JER:)

No comments:

Post a Comment

script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3/jquery.min.js' type='text/javascript'/>