music

Friday 13 January 2012

0
Komen

Aku Dan Dia

setiap  kali aq chat ngn dia mesti dia x bls dia dah lain sngt hati aku rasa pedih dah 2 thun aku x jmpe dia aq rindu sngt kat dia dia lain semenjak aku poinda dri sklh 2 aku rasa aku ni mcmm  x berguna  bbut dia lagi dia la....orng yg pling baik yg penanh aq jmpa..... tpi bila time kasi sms ,chat mesti dia x bls.... bila time orng lain msty bls.....skit hati ku ni....pedih nya..... xthn btolll ada ke aku ni x berguna buat dia lgi tpi aq x kesah aslkan dia bhgia...ini semua bukn bab cinta ....tpi kasih sayng...aq lngsung x fhm knpa dia asyik x bls message aku....kot2 aku ada wat kesalahan kot...klu aku de wat kesalahan tolong la maaf kn aq sngt  syng kan kaw.....mcm  .....ummi ku sendiri ... 
good luck okey!!

SUKA?LIKE JER:)

No comments:

Post a Comment

script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3/jquery.min.js' type='text/javascript'/>