music

Tuesday 24 January 2012

0
Komen

Perasaan rindu x hilang ‎(。❤‿❤。)

assalammualaikum!!
 aku nk tnya  kowng aku ni pelupa kawan ke?
eh!!! sapa ckp yer 2 sori ar.... aku tetap sayangkan
kawan aku walaupun downg jawh bak kata owng
"Jauh Dimata Dekat Dihati"
owang selalu nya kata bila kita da sayang owng 2 sngt2
 kita x leyh lepas kan dia tpi kerana terpakasa ...terpakasala
kita lepas kan aku tetap x snggup lepaskan kawan 2 n  owng yg aku sayang
kerana terpaksa aku terpaksa melepas kan mereka aku jnji aku x kan lupakan mereka
walaupon mereka jauh dri aku aku tetap  sayang,,cinta dan mcm2....aku mintak 2
supaya x berlaku perkara kawan lupa kawan amin.... aku hrp dowang berjya..
Do The Best Friends...
Aku Tetap sayang kowng ...kowang tetap kawan terbaik aku ...yg pernah aq jumpa..
i luv u frewnz...will do the best  for yours ...parents, frewnz teacher and also owng yg didik kita
ingt yerp....i luv  u all

SUKA?LIKE JER:)

No comments:

Post a Comment

script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3/jquery.min.js' type='text/javascript'/>